Freeks |
Elokwentny gracz |
|
|
Dołączył: 04 Sty 2009 |
Posty: 679 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Skąd: Wrocław/Świdnica |
|
|
 |
 |
 |
|
Mordeci skinął głową w odpowiedzi i bez słowa, ale i bez chwili zwłoki udał się do przeznaczonego mu zadania. Jak zazwyczaj nie miał zbytnich oporów przed przełożona, w przeciwieństwie do reszty zespołu, tak teraz odczuł wyraźną ulge. Jego konformistyczna natura do tej pory była cala roztrzęsiona z powodu próby wytłumaczenia kolegi z ich wspólnie obranej strategi śledztwa. Cóż, smycz najbardziej dusi, gdy się próbuje ją zerwać. Co Dek swoiście udowodnił w trakcie rozmowy, skupiając całą uwagę rozmówców na sobie. Aż współczuł biedakowi odchodząc....
Keth, dlaczego wcześniej była mowa o czterdziestu kilku kontenerach ze zmiany tego martwego dokera, a nagle jeden statek rozładował setkę kontenerów, a drugi osiemdziesiąt sztuk?
Co do samej pracy, to w pierwszej kolejności porównuje czasy przylotów, odlotów danych z magazynu i kontroli przestrzeni powietrznej w tym rejonie, ich meldunki do kontroli lotów, dokowań itp, sygnatury jakieś charakterystyczne tych klas statków itp. Chyba, że znam skuteczniejsze metody, wtedy je pierwsze wprowadzę w życie.
Przede wszystkim chce ustalić porządne dane pozwalające zidentyfikować statek (coś jak "tablica rejestracyjna", może jakaś specyficzna sygnatura radiowa, elektroniczna, radioaktywna itp - coś, dzięki można byłoby ich śledzić), namiary na kontakt z tymi jednostkami (radiowy, laserowy, astropatyczny - wsio jedno), przynależność do gildii handlowej, czy dynastii kupieckiej, z jakiego świata sa, dane kapitana (Imie, nazwisko, ród, wyciąg z kartoteki karnej, ewentualnie krotka notka życiorysu,jeśli starczy czasu). Do tego port macierzysty, jak się da to wykaz portów poprzedzających dokowanie tutaj i może plany ich na dalsze dokowania. Rodzaj przewożonych materiałów tez by się przydał.
Powyższe ustalone wg. priorytetów - co wcześniej wymieniłem to chce uzyskań najbardziej. Do tego jeszcze dojdą parametry statku - plan typowej jednostki tego typu, uzbrojenie, napęd, osłony, przybliżony stan załogi (ilość i kto wchodzi w skład, czy ludzie z jakiś łapanek, czy jacyś weterani)
Pytania do kogitatora pojedyncze i jak najbardziej zawężające obszar poszukiwań. Nie spytam "wykaz samolotów w godzinach", a raczej "wykaz samolotów towarowo-handlowych typu xyz, startujących w godzinach yy-xx, na terenie (kilometr średnicy od magazynu starczy)". I dopiero po uzyskaniu odpowiedzi kolejne pytanie. Przy nie uzyskaniu lekko powiększam zakres. I tak z każdym wymienionym zagadnieniem.
Jeśli pójdzie mi za dobrze będę miał za dużo czasu, to pobawię się w statystyczne, algebraiczne i borsowe wyliczanie zagubionego ładunku. Jeśli ofc dostane odpowiednie dane, najlepiej od naszego przestrachanego i przesłuchanego dokera. |
|